Detta var ju inte igår.....

Ja de va ju litte väl läge sedan denna blogg uppdaterades nu......men det finns ju en anledning...tappade suget när jag vart avstulen telefonen....och det vart inte bättre nu när jag köpt en likadan ny (fick inte den här härliga känslan av en ny pryl när jag gick ut ur affären med den....kan bero på att jag redan kunde allt, eller nästan allt i den redan) jaja så idag när jag gjorde Fannys naglar GLÖMDE JAG FOTA!!!! hur kan man va så senil....jag
e ju facktiskt inte så gammal....jaja hur som helsa vart det flames på henne idag....och nu längtar jag ännu mer tills jag ska ha det villket är snart, har ju allti de i början på sommaren....när det är weels här uppe i Ume...

Har iaf varigt lite duktig och städat idag...på salongen dåra...sen poskpyntade jag lite i skyltfönstret!!!! Poskriset fick jag dock kämpa med...inte att pynta det utan att hämta det....det var ju inte så långt men snöig vart jag!!! (kan bero på att det fortfarande e minst 50 cm snö kvar här uppe i Norr!!) Jag tänkte att jag skulle vara lite smart och gå på skoterspåret men vad hände??? Jo jag sjönk igenom iaf och hade snö upp över knäna.....INTE ROLIGT...så plumsade jag fram ca 10 meter....ni kan ju gissa om det var en grining flicka som sedan gick in......

Ja ja såhär fint vart det i alla fall....(vissa ideer kommer från lilla syster som nu e poväg ner till killen och titta på en skola för att bli just dekoratör.....hon ha ju faktiskt talang!!)


 


Sen bara en liten fråga....Vad innehåller ditt poskägg??? Mitt inehåller iaf Glitter från So Easy.....


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Fint påskfönster.... mitt påskägg innehåller tyvärr godis :) Bättre med glitter, man lägger nog inte på sig så mycket av det i alla fall (i kg väg) :)



Mvh Yvonne

2009-04-08 @ 14:13:45
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0