lite naglar så här en söndagkväll

Jobbade en liten stund idag...gjorde Fannys naglar...det är roligt då får man tillfälle att prova lite nytt....Så jag provade att använda lite strips. det vart bara hyfsat, hoppas på att få öva lite mer på Camilla i väckan för nu e hon läss på sina gröna.
Undrar va vi ska hitta på??

Jaja såhär vartt iaf Fannys!!



En mörkgrå med multiglitter från So easy, sen har videkorerat med so easy stripes i vitt och svart

Sen är ju mina naglar nya....minns inte om jag sagt det men de e rosa....de trodde niinte om mig va!! Men jag gillar den skarpt. Den är lite mörkare och går mot rött. Självklart är den ifrån So Easy!!


Lite dårlig bild men det är så svårt att fota sina egna naglar!! De är iaf dekorerade med svarta åttkantiga flakes!
Elin gillade det inte i början men jag tror hon blev nöjd i slutendan....JAG E DÅ SKITNÖJD, som alltigt

Ja ja nu jag snart krypa isäng och ladda baterierna inför imorgons akryldag....det är bara jag kvar nu...men ja ha ju int hunni.....

NATTI NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0