så hade en ny vecka gått

..........eller nästan iaf...det är ju faktiskt bara lördag kväll....

tillbringade iaf torsdagen i stockholm på Karins Nagelhörna i Solna...sjukt trevligt åå så fint de har fått det i nya lokalen om ni har vägarna förbi måste ni kicka in....man fick massa inspiration inte minst att riva lite väggar och bygga ut lite..;) men det kan man ju tyvärr inte göra.....
kan ju säga att förra inläggets rubrik hade passat in bättre på detta....höll nämligen på att bli kvar över natten....missade flyget...KLANT!!! är nog det enda jag kan säga...hur kan man lyckas...jo så här går det till: Man ser till så att alla i ens umgänge misförstår tiden med en timme....vi gick runt och tog det bara lungt sen inser jag att det kanske är dax att ge sig av men det gick inte att flyga till flygplatsen...så det hade redan lyft när jag komme dit. Tack gode gud för den UNDERBARA  personalen på bromma flygplats de jälpte mig att boka ett SAS flyg hem.....marginalen för  att jag skulle hinna med den var doch små men vi lyckades...talar dock inte om hur men ni som känner mannen med stort S vet.....
Och gissa om jag har med mig massor med decorationer....och och och jag har nu en jättefin Light Elegance tröjja...wwiiii ILOVE IT TACK KARIN. Det är även underbara Karin som fixat till våran blogg och gjort den vår fin...Tack gumman!!

fixade facktisk ihop Erikas naglar i söndas..vart flames med Light Elegance svart, nasty nora?? (osäker på den) och guld
Så här vart det iaf



Och kan ni gissa vad jag ska göra p tisdag??? Jo Camillas naglar....det har ju facktiskt gått 3 veckor sen sist...det blir vita och jag kan gissa att det blir lite nya dacorationer med.....
Ni hade fått se en bild på mina naglar med men jag pajja precis lacket på tummen...vet inte hur men det vart värdens bubbla i det...jaja fixar det imorgon när jag ska in och jobba lite...tänkte tvätta fönstren lite nu när de sopat gatan...sjukt dammia men mamsen ha gett mig lite tips så det ska nog gå bra...

Ha en fortsatt bra helg!!!

PS Karin och Håkan vi tänker på er....




 


Kommentarer
Postat av: pella

ville bara säga att er sida blivit suuuperfin mucho roligare att kolla :) kram pella

2009-04-20 @ 06:13:37
URL: http://jevalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0