Vart ska vi sova inatt??

Ja jag hade iaf tänkt stanna sista natten i skogen, Men håll me om att låten är skön....efter de  blire tillbaka ti salongen för jobb....jobbar nämligen imorgon me med tanke på att jag smiter ner till den stora huvudstaden på torsdag...ska bli SÅ grymt kul att få träffa min söta syster igen....vi har saknat henne så mycke....2 veckor är mycke när man e hemma å väntar på någon....Gissar att hon dock tycker tvärt om
Ja de e ju lite jobba att göra imorgon....nytt skyltfönster...naglar...babsen...bestallningslista...städning...ja men det ska ju gå..har ju tjejerna ti hjälp...å mamsen har hjälpt till att fixa nått till skyltfönstret...vart lite nära inpå att göra nytt igen såhär efter påsk......men vi har nog löst det...sen ska ju lillsyran förbi på salongen imorrn så då kanske hon kan komma me lite ideer....(Hoppas) Tar och lägger ut lite bilder när jag e klar.....
Har ju facktiskt fotat lite naglar i veckan me....Helenas kom me på bild i den superläkra lila glitret som självklart är från So Easy.....sen lite stenar för lite extra bling....



Har nog missat att fota Camillas de va en stund sen jag gjorde hennes (en hel evighet om man frågar henne, som redan vill ha nya) synd för de vart läckra..men imorgon e de erickas naglar på tur få se om hon bestämt sig för nått än...
Jag måste även se över mina egna en sväng i veckan utväxten är nu gräslig...ska hitta nått snygt lack kanske från OMG...vi får se...

Måste bara tillägga vilket skönt väder vi har haft i helgen......Var en sväng i backen me systerdottern och föräldrarna....riktigt skönt med lite frilufts luft....

Njut nu av slutet på denna mysiga helg//////KRAM PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vilken jätte, jätte fin blogg!

2009-04-15 @ 18:58:43
URL: http://middemadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0