snön lyser vit på taken....

Eller marken åt minstonde...hehe fick till och med se snön i stockholm  helge med....nte för att de e nått jag e så specielt lycklig över men de va en liten parangtes....

så de jag igentligen tänkte va att visa lite bilder på nya lokalen...har tänkt göra de länge men hela tiden glömt bilderna på hela genget som vi tog.....dessa bilder e ju inte med nu heller men internet e ju snart tllbaka på jobbet så då kanske man kan fixa de där då.....



Loggan jag målat på väggen



Igen men nu med elevborden och en lillasyster (notera red bullen...de gick en del under inflyttningen)



Syster yster



Camilla och hennes tjejer (Risken är stor att jag får en fetsmäll pga denna bild men de får jag ta)

Så då har ni fått sett lite iaf med lite tu kan det alltid komma mera i framtiden om inte det så kanske lite julnaglar som nu tillvärkas på salongen


Kommentarer
Postat av: anna

Hej , Jag har beställt hem ett startkit med gele och så beställde jag glitter men jag vet inte hur jag ska göra för att få fast glittret på tipparna ? kan du inte skriva en förklaring ? :)skulle vara jätte snällt .

2009-12-16 @ 18:56:47
Postat av: Annica

Tjusigt! Va kul med ny lokal!

2009-12-19 @ 13:11:44
URL: http://nageloasen.blogg.se/
Postat av: Annchelie

Jag håller också på med nail art. Men jag fixar bara mina egna naglar / kompisars naglar. Det är riktigt kul. =)

2010-04-22 @ 19:01:22
URL: http://Anch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0