Fattar ingenting......

Kan inte fatta att det e fredag imorgon?? har varigt hemma snart en vecka...men vart tog veckan vägen??? Har ju tyvärr ingen kamera så kan ju inte bjuda på några roliga bilder men måste få skriva av mig lite bara...

Fick varor idag av "snygg" postkillen som Camilla tycker att jag ska satsa på...HAHA
Ska bli så roligt att få sätta fingrarna i den nya färgen!!! iiii ska nog låta syrran måla lite på söndag....HEHE
Och på tal om Camilla...missa inte henne i umeguiden HAHA Gumman älskar vara på bild......

Men urs vad detta land är kalt....fast det var tydligen kallare förra veckan....säger de som tror sig veta...(jag tror er men e bara så grymt nöjd över att jag slapp) Fixade iaf en nagel på johanna idag och det fick mig ju bara att länta tillbaka ännu mera....åå alla bilder de e plågsamt...fattar inte hur hon klara sig de e ju hon som lämna killen å allt jag lämna ju bara landet....(tur att Orhan inte kan läsa detta, stackars liten skulle bli helt hjärtekrossad men va kan man göra....I dont liespeek)

Däremot har jag nu satt i mig den torraste semlan ever!!  De skall inte stå i kylen en dag eller två...
Torra semlor och Den rätte för Rosing e de som ligger på botten just nu..(Kan man göra ett sämre TV-program???)

JAJA ska ge mig med detta torrsnack nu och kanske tänka en tanke eller två på disken som står och skriker på mig....

KRAM PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0