lite omm denna dag

Ja vi gjorde ju vårt första akrylsett idag och lilla malin ställde så gärna upp....det gick ändå lite bra vart nästan nöjd men det finns att jobba på ...så sen kom det in en kund som redan hade akryl och ville ha en fyllning...syrran passa då på att boka in henne på mig..AHA spännande att göra ett helt nytt sådär?!?!?!
Iaf  fick jag ihop en liten bild på mina han inte med de andra tjejernas naglar.....




Sen hade jag lite luckor den dagen också var en kund till Camilla Sen (jätte sen) så jag fixade ihop Camillas redan snygga naglar...(hon har nu bestämt sig för att göranya naglar varje vecka.....eller hon önskar det iaf) Det vart grönt glitter efter många om och men...de matcha hennes köksluckor(HAHA)

Kommentarer
Postat av: pella

fiiint men dåligt med inlägg här ler pella

2009-02-23 @ 08:57:48
URL: http://jevalia.blogg.se/
Postat av: Karin

Men nu får ni ta och blogga lite...

2009-02-23 @ 09:07:54
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0