NAIL DESIGN SCHOOL+GLITER =SANT



Vi har nu börjat med akryl kursen och sitter nu och bråkar med greger.( greger är robbot handen som inte riktigt vill göra som vi vill...Ett exempel är när Camilla skulle gå kursen....hon satt där och suckade å suckade efter ett antal "nagel-losningar" utropar hon: ÄR HAN DYR DEN HÄR JÄVELN!!... Hon hade nämligen tängt snöra ut den genom fönster...hahaha)
IAF så e det nu jag Marinette och Anette som bråkar på med akrylen...det går rätt bra (Löngn) smilen är omöjliga!! men vi vägrar ge upp...Kom igen Nettan du ska inte ge upp!! (hon hade tängt ge upp ett antal gånger idag men hon käpar på och kommer bli så ducktig......I KNOW IT!!!)
Fröken (Syrran eller även kallad hövdingen) vart lite rastlös när det gick så bra för oss, kom hon på att vi skulle haft lite nya glitter...så hon styrde stegen till glitterhyllorna och hittade, efter nogran utsortering, 5 glitter att bland....men hon blev inte helt tillfredställd så hon bad mig välja ut fler så jag valde sedan 4 st till...så nu har vi 9 NY FINA GLITTER!!
Ska bli så grymt kul att få sätta penseln i dem....
så vi har nu gjort lite glitternaglar...tyvärr har vi inga bilder på de nya glittren än men de kommer nog...



Här har vi alla fall litte roliga glitternaglar gjorda av Elin....







































Sen måste jag bara säga att ni bara måste kolla lillasyrans blogg...ska försöka lägga upp en länk nu...vi får ju se hur det går...;)

IAF så börjar det nu bli dag att krypa isäng nu...kanske lite tidigt men vi ska börja tidigt imorgon...sen vill jag läsa lite i min nya bok som jag fick av mamma igår....

NATTI NATTI

Kommentarer
Postat av: Bella

Dem guldiga naglarna var snygga. ;)

2009-02-05 @ 08:30:04
URL: http://eclece.blogg.se/
Postat av: Kina

Vilka fina naglar och särskilt den guldbruna färgen. Vad är det för färg? Vad heter den?

2009-02-09 @ 21:39:00
Postat av: Cecilia

Åh önskar jag kunde skaffa sådana naglar! De var jättefina, speciellt de med guld!

2009-02-14 @ 19:29:40
URL: http://blocked.blogg.se/
Postat av: veronica

hej

var hittar man de svarta dekorationerna?? på dessa snygga naglar, jag vill ha och dekorera på mina kunder,,, så snyggt. de senast är med glitter och svarta dekorationer, vad är det för färg mi gör sträcken med???



hoppas på svar???

veroniac

2009-03-13 @ 21:16:52
URL: http://wwww.wyerra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0