Dekorationsdag!!

Så grymt roligt vi har fått haft det med våra mysiga tjejer......ÅÅ vad jag behövde en sån dag just idag....(med tanke på förra inlägget) Vi har gjort allt, alla har vari överallt...KUL!! det vart lite krita, lite flames i olika färger, akrylblommor, vattenmarmorering, mera gele marmorering....KUL KUL KUL...dock inga bilder ppga denna människa som snott telefonen....prövae fota me min galma mobil men det vart ju som inget att hänga i julgranen....ni har ju sett bilderna från fotdagen......then you know what i mean....

AJA iaf var det trevligt men vart tog Camilla vägen..VI SOM HADE MUNKAR ÅT DIG!!! aja vi sparade två som du får äta imorgon...

Jag och Liv provade lite olika färger på flames....hon vill ha rosa...så  vi blandade ihop en egen babyrosa (Pink art och white art) Flirtatious och black art använde vi oss av men kom fram till att vi ska använda vitt istället för svart.....Så förmodligen ska hon göra det hos elin imorgon...ska tvinga henne att fota om hon ha nån bra kamera och skicka det till mig så jag har nån bild iaf....

Blir lite tråkigt med bara text..... : (

Men vet ni vad.....dettta väder gör mig GALEN!!!
Jag slår vad om att där mina skor har stått nu kommer det bli vattenskada i golvet...så blöt blir man av att gå hem från jobbet!!! och hur långt kan de va typ 2 KM å de e ju ingenting...NÄ Fram me stövlarna.....har faktiskt vita söta stövlar med träd på....köpta på maxi...så de blir nog dem tills det behagar att bli sommar (LÄNGTAR)

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Pella

Hej ååå vad kul med dekoration....hur kul som helst fast här i småland vill man bara ha vitt franskt :( Ja ge oss sommar nu nu nu fast stövlar med träd på lät coolt :)

2009-03-18 @ 06:15:28
URL: http://jevalia.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hejsan, jennifer från vilhelmina här.. tänkte bara att ja skulle skriva här att mina naglar du gjorde Frida började lossna efter en vecka, inte så de blev släpningar utan dom gick av där tipparna satt fast, ha kunnat limma fast dom igen men bara tre st som inte lossnat nu ju, de är dock sprickor på dom med så antar dom oxå kommer flyga av.. lite konstigt tyckte ja bara o tänkte i fall att du ville veta.. men annars så tycker ju alla att dom e skit snygga:)

2009-03-31 @ 13:55:35
URL: http://fixu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0