My baby is back

JA MIN TELEFON ÄR TILLBAKA UTA ATT DET VART NÅGE PROBLEM ELLER TJAVS!!!
Kan inte fatta att det var så enkelt och att det inte tog längre tid??? men jag skall inte gnälla för de e så gudomligt skönt att ha den tillbaka.....
synd bara ett den var borta under fotdagen...kunde inte låta bli så tog fram gamskrutt mobilen med hela 2 megapixlar wow....
Ja vart vel hyfsade bilder men de går ju int å jemföra med min nya....men inga närbilder för dett är som eleven Evelina säger: det skulle synnas bätre om man ritade en bild!  (hon har en lika dan)

Iaf så var de grymt ducktiga tjejerna våra..åå tror ni att jag behövde denna behandlin lite?? Jobbade nämligen Nattklubb på Plaza dan innan (fick typ sova 4 h) i ett par utslitna foppatoflor.....Eftersom min ena lilltånagel är lite söndersparkad får jag inte på mig mina ecco skor jag köpt för att inte få så ont i fötter och rygg!!! men med toflor for man ont i båda...trust me i know.... Men med Evelinas behandlig kunde jag gå igen..iaf på fötterna ryggen är en annan katigori....men det får man vell leva med eller nått........

hår kommer då lite bilder och som ni redan vet inte bästa kvaliten.....


Jossan gör här fransk manikyr på syrran...



...och här får jag lite fotmasage...*skönt*

Märket vi använder är FOOT SPA Ricktigt fina produkter...värt att prova..

Vänta bara till nästa söndag då har vi dekorationsdag och då skall jag fota massor med den nya mobilen så det synns vad bilderna skall föreställa.

KRAM


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0