Nya Naglar

Nu börjar det vara dax för oss på salongen att fixa våra egna naglar. de har fortfarande jul/nyårstema. Jag kan inte fatta att jag nu har haft mina naglar i över 5 veckor!! I vanliga fall brukar det vara katastrof efter 3 veckor. Så detta är helt otroligt med tanke på mitt jobb (servitris som jag också jobba med) min längd och form, om inte tala om det "underbara" klimatet vi har här uppe i umeå (snö och -25 ena dan och tö och -0 andra). Jaja jag oljar iaf mina naglar som vissa andra värkar "glömma".  (Syftar inte på mina söta arbetskamrater nu, NÄHE) 

Så nu har jag surfat runt lite för att få lite inspiration men jag kan inte bestämma mig.....
Vet bara att jag vill ha ett grafit grått glitter från so easy. Men sen då...vilka dekorationer vill jag ha??? Vilken typ av design vill jag ha???
Tänkte värkligen att det skulle va nått extemt denna gång....  
AAA blir helt tokig på snyggt man kan göra!!! Det blir nu upp till syrran Hehe hon blir SÅ glad, eller inte. Jaja nu behöv hon ju inte göra om de så ofta iaf.

Söt Erica verka då ha bestämt sig för shock rosa och flygande grisar.....
Sen får vi se va som händer me Camilla och Elins Naglar.

LOVAR att lägga ut massor me bilder när vi e klara!! 

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa vi vill se..))

2009-01-20 @ 22:03:22
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Ser fram emot nagelbilder... flygande grisar lät kul :)

// Yvonne

2009-01-21 @ 10:48:13
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: pella

hej blev nyfiken på grafitgrått glitter :) är det so easy stripe lack då??? pella

2009-01-21 @ 10:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0