Fredag den trettonde

Ja för er som missat dessa TVÅ dagar vill kjag bara upplysa er om den lilla detaljen. Det har nu varigt både den 13/2 och 13/3.....och jag har blivigt drabbad av båda!!!!!!!

Den 13/2 var ju jag och Johanna på väg till Turkiet....stressade lagomt för att hinna allt innan vi skulle fara så när jag sedan ber lillsyrran låsa dörren till salongen är nycklarna BORTA!!!! Hur i H**vete totalt borta, jag, Annie, Johanna och Annies två kompisar letar överalt...ringer Camilla, ringer Elin men ingen vet var de e.....efter kanske en timmes letande hittar vi dem i dekorationslådan....alla är måtligt sura och jag och Johanna lagomt sena.....
Men det var inte det enda.....När jag väntar på att Johanna ska komma och hemta mig igen efter att ha varigt hemma för att ordna det sista ringer jag mamma.....hon berättar då att min lillebror som fick en bäbis dan innan, så har den lilla stackaren ramlat i golvet från en sjukhussäng....ÅÅ tänk er ett sånt litet huvud från en sådan säng...trodde inte det var sant!!!!

Men nog var det inte med denna dag!! Igår var det ju en till h**vetesdag....13/3 Jag skulle in tidigare på jobbet och städa men somnar om....kommer ju i tid men hinner inte de jag ska. Stressar sen hela dagen för att hinna klart i tid...ska då träffa min vän som är hemma från Göteborg....Slutar 16, ska träffa han kl 17:30 på stan.....måste förbi lillsyrran så han har nå sängkläder, stressar sedan vidare till Preem och hämtar ut mina nya skor (som är snyggast BTW) kommer hem och upptäcker då i min ficka.....Salongsnycklarna.....kan inte fatta fortsätter stressa för hinna tillbaka med bilen jag lårnat av sysster yster för att över huvudtaget hinna nått. Skyndar mig ner på stan lämnar alla nycklar och skyndar iväg till Nicklas....sedan flyter allt bara bra....vi åker till John (en annan gammalklaskamrat) och har en egen liten förfest. Tar bussen vidare till en fest där det är massor av gamla Robertsforsbor, Johanna ringer så jag bestämmer mig för att hänga med hon och Erica istället så tar bussen tillbaka ner på stan....efter det hamnar vi på Corona och dansar och har så himla kul!!! fram tills klockan var kanske 12 halv 01...då upptäcker jag att min nya fina mobil är BORTA...nån J***L har snott den ur min ficka!!!!vi söker för fullt på dansgolvet och ringer på den....då hör vi att nån har stänkt av den!! Polis tillkallas för det finns inte så många att mistänka (jag vet att jag blir full lätt men jag var INTE så ful att jag tappat den) Dessutom hade ett gäng skumma killar dansat med oss precis innan jag såg att den var borta....polisen förhör dem och de har ju förstås ingen mobil (den kan de ju ha gett till vem som hälst vid detta lag) killarna är skitsura och kallar oss en massa fula ord och jag får gå hem utan mobil....så nu e det bara att vänta på att anmälan ska hamna i brevlådan så jag kan se om nån försäkring täcker detta.....(SNÄLLA; HOPPAS)
03:30 lyckas jag iaf spärra simkortet och beställa ett nytt HÄMSKT TREVLIGT!!!

Och nu har vi dessutom ingen kamera till morgondagens dekorationsdag = inga bilder (GRÅTER)

Så nu ska iaf jag kolla igenom rästen av årens datum ifall det skulle vara så att det finns fler fredagar som har siffran 13...för om det gör det tänker jag sätta ett stort rött kryss över den och inte kliva upp ur sängen!!! Sedan ska jag slå ingån en töntig film och tycka synd om mig själv SÅ DE SÅ!!!

Hoppas eran fredag var bättre än min

KRAM

Kommentarer
Postat av: Bella

Jobbig dag. :(

2009-03-14 @ 19:34:43
URL: http://eclece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0