NY FÄRG & PYRAMIDNAGLAR!!

Vad kul det är med den nya färgen vi har nu.....den ärsöm swedich white fast i färg...kan knappt vänta tills på söndag då jag ska hitta på ännu mer med den än vad jag gjort idag. Sen hoppas jag på att hinna lära mig lite 3D akrylblommor, har velat lära mig det länge å nu när jag äve är utbildad i akryl så lär det inte bli lika svårt (hoppas).

Elin har också hittat på massa roligheter idag, Pyramidnaglar!! skitcoolt.....synd att de måste göras i akryl och dessytom måste man klippa ner sina naturliga....annars had hon lätt fått göra dem på mig!!! Men lillasyrran värka inte helt omöjlig att övertala....

IAF har vi kommi fram till att vi måste bara ha värdens bästa jobb....vi har skrattat så att tårarna rann idag....sen har Camilla nu medelat att hon inte lägre ha ångest varje söndag för att hon får komma på salongen isf att gå till städet på måndagmorgon...Kul att hon känner så!!

Gjort Erica och Camillas naglar i veckan så här kommer lite bilder på det vi fick ihop!!



Camillas Nya rosa naglar!!
Gjorda med ett glitter från...So East så klart!
Sedan är det light Elegance gel point i svart såm vi använnt för att göra mönstren!!



Här är då Ericas naglar som är gjorda på samma vis fast med en söt lila färg!!

Sen måste ni faktiskt också få se Elins pyramidnaglar!!





Vad tror ni om detta???
De är gjoda i INM:s akryl, lackat franskt med
CG OMG lacker i en snygg lila och turkos färg!
Dekorationerna är gjorda i Light Elegance gel point, och senn ett lager med Super Shiney.

          COOLA!!!        VILL HA!!!

HAHA Nä nu ska jag se om Emma har kommigt över glansen eller om hon fortfarande hatar den!! Sen blir det sängen så jag kanske kan shocka Camilla genom att komma tidigt imorgon och städa i lagret...

NATTI NATTI


Kommentarer
Postat av: Karin

Snyyyyyyyyyyggt

2009-03-19 @ 07:11:29
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Jennie

Snygga naglar du gör.



Jag lånade en bild av dej till min blogg och länkade till dej. Säg till om du inte vill det så tar jag bort den.

2009-04-05 @ 21:20:23
URL: http://mammajenniiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0