Frans Kurs

Hade vi igår med våra tjejer. Jag var modell och syster yster fröken som vanligt....ricktigt intressant att vara modell för en gång skull, var facktiskt första gången... men hur ska man ligga stilla??? och slappna av?? allra hellst när brudarna var lite rapp i truten, så man kunde ju inte sluta skratta...så det vart hedset till telefonen och musik för min del...så jag sov igenom störredelen av behandlngen. jaja så har vart de iaf


Före:

  

Under behandlingen:

  

Efter:

  

Vist vart det fint!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Tjusigt! Själv trivdes jag aldrig i mina fransar,tyckte det var att kasta pengarna i sjön...

2009-11-22 @ 12:15:29
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0