PINSAMT

Jo ja just det...va ju ennu ett tag sen nu då...pinsamt länge sedan det skädde en uppdaterng på denna blogg...men men

Vi har nu fått klart att vi byter lokal igen!! WHEE 100m2 plenty of space De behöver vi för erica gillar inte att jag tränger in henne (hon påstor att jag flyttar mitt bord med vilje jag vet inte riktigt vad hon pratar om) Liter fler brudar blir vi också vilket e mycket bra.

Hade en plan när jag började skriva menden försvan nån stans när jag svor över min pekfingernagel ( Den e nygjord och jag e inte van att den e lång och spetsig...jag förstör den så fort på jobbet att den jämt e kort och rund) IAF ser jag ut som en häxa långa svarta, passar ju helloween iaf, utan dekorationer för jag fick beslutsångest och skippade dem...så skicka mig inte på nått dagis jag skrämmer juee nästan mig själv...hehe

ska iaf dela med mig av lite bilder....vi har en ny LE Färg Som Vi ÄLSKAR Purple rain (gissa vad vi nynnar på om dagarna) den passar som hel tipp eller i marmorerng... Här kommer ett litet exempel




Har även gjort Systers naglar (va ju ett tag sen men de vart så ina att jag måste lägga in dem) De har ju den ypperliga höstfärgen så...




Kommentarer
Postat av: Bella

Gillade dom röda. :)

2009-10-16 @ 08:10:01
URL: http://http:/eclece.blogg.se
Postat av: Heidi. die Nagelhexe

gillar dom oranga snyggt med det svarta



kramiz H

2009-10-23 @ 09:45:55
URL: http://nagelhexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0