Tävling...

Ja nu har jag deltagit i min första nageltävling...Grymt kul och lärorikt....har då mycket kvara att lära innom detta område men de lär man sig ju ganska fort...vart dock lite grining på en regel!! jag var tvingad att fixa smilen med en pensel!!!! I HATE PENSEL!!!! ska göra en liten brasa här ute på gården med alla smilpenslar senare ikväll..hehe nä men I love min snoddas (kallas även smil pinne tror jag, gummi dutt tror jag e ett annat namn)  Swedich white står vell inte högst upp på min lista men vi ska ju få en ny sån som man kan lägga tunnt...(Längtar!!!) Då ska jag öva lite mer och förmodligen ställer jag upp på den kommande tävlingen i göteborg  i Jan/feb....så nån som har en modell där??? Det var en ricktigt rolig upplevelse som jag tycker fler ska prova...jag hade dessutom turen att få gå en workshop innan, och att det var en mindre grupp såhär första gången...Det hade ju inte gjort nått om modellen hade haft lite längre nagelbädd,  men e ändå nöjd med mitt resultat för att va förstagången....Men min modell S va supperducktig är jetteglad att hon stälde upp och satt på rumpan i 2,5H sen bedömning och allt!!
ETT STORT TACK TILL HENNE!!!

iaf så fixa jag till dem efteråt så hon ska kunna jobba med dem, så här har ni
Tävlingsnaglarna VS Salongsnaglarna!!





































Ja jag klantade mig lite och råkade ta bort lacket men tummen fick va med


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fina naglar :) fick en fråga när jag läste din blogg om du inte använder pensel vad använder du då? kan du inte lägga in en bild? kram pella

2009-10-26 @ 08:07:40
URL: http://jevalia.blogg.se/
Postat av: Heidi. die Nagelhexe

snygga naglar nu ska jag pröva om gummi dutt är bättre att göra smailisar men än med pensel.



kramiz Heidi

2009-10-26 @ 12:47:34
URL: http://nagelhexe.blogg.se/
Postat av: Annica

Va kul att du tävlat! Jag har inte vågat mig på det... Men det vore kanske nåt att funder på i framtiden!

2009-10-26 @ 20:26:44
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0