Inspiration

Här är lite bilder jag suttit på ett tag, under tiden jag jobbat tolv timmar per dag. Nu är det någon fredag kväll, och bilderna måste upp! Hoppas ni gillar :)
Elin gjorde dessa på Anna, nya dekorationer och härlig orange!
Jag handmålade (testade) LE gel paint på Elin!
Även på ringfingrarna:)
Elin gjorde naglar på Åsa:)
Frida gjorde på mig:D
Bättre bild...
Jag gjorde naglar på Sabina:)
Jag gjorde på Daniella:) (Som redan finns med på denna blogg längre bak i tiden då vi testade lite liknande dekorationer...)
Hälsningar
Annie Lundström

Kommentarer
Postat av: Yasa

OMG fett fint döör! ;O

2011-06-24 @ 14:04:20
URL: http://nailartandbeauty.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Grym blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 03:10:41
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: sara

älskar de oranga med blommorna!

Har ny blogg nu, vore kul om du ville kika in! / Sara, före detta sciio.blogg.se, bloggar om makeup och naglar!

2012-01-04 @ 17:16:04
URL: http://eyedust.blogg.se/
Postat av: Anonym

verkligen jätte fina naglar!

men jag undrar om du inte skulle kunna göra inlägg om några gele produkter som är bra!

jag beställde hem ett gele kitt och har gjort naglar med den gelen ganska många gånger men den gelen stelnar inte riktigt helt och det brukar alltid fastna "ludd" och annat skiti på dom så dom blir jätte fula!

skulle värkligen behöva några tipps!

kram!:)

2012-01-19 @ 22:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0