Bygger naglar varje dag.

Skriver till inlägget sedan. Men detta är ett litet urval av dagens arbete:)

Nu kan jag skriva.

Ja, jag har då blivit tillsagd av Frida att meddela er bloggare och bloggläsare att det numera är lillasyster (jag) Annie som skriver på bloggen. Vilken underbar uppgift! :)

Dessa naglar gjorde jag på min kund Gunilla. Hon ville ha fransk med lite extra, något glittrigt. Efter ett tag kom hon fram till att hon ville ha en glitterrand på smajlet :)




Efter jag gjort Gunillas naglar kom min kära kund Mona-Lisa in. Hon tänkte först göra naglar en gång men hon tyckte det var så fint med naglar så hon vill ha mer! 

Vi valde då en färg som matchade hennes sjal jättebra och nu är hon alltså vårfin. Eternalblomma som dekoration, men jag tog bort pricken och ersatte den med en rosa diamant. Bra val av Mona-Lisa! Nästa gång ska vi eventuellt köra lite tropisk blå...
Den vill jag med ha!


Klicka på bilden så kommer du till KN Nail Products och kan köpa produkten, våran webshop är på g...
Jag älskar att ta bort mitten plutten på blommorna och ersätta dem med en mer personlig rhinestone!

 

 

Hälsningar

Annie Lundström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0